Wednesday, July 27, 2011

Okay, ni yang aku rasa nak mencarut dan membabiaq ni. Punya lah banyak aku type tadi, dah nak dekat satu page jugak lah. Laptop aku terus terpadam tanpa memiscall atau memberitahu terlebih dahulu. Memang bengang lah kan. Dah lah mood tengah swing swing lagi ni. Duhh, penat aku berkarya, dipadam begitu sahaja oleh laptop yang durjana. Eceh pantun pulok dah. Heh, lama aku tak update dekat blog ni. Dah berhabuk bersawang dan tak bergemerlapan dah blog aku ni. Heh. Harini tiba tiba aku rasa nak update.

Well, aku taktahu nak story apa. Korang layan jela apa aku nak tulis ni. Okay, biar aku cerita life aku dekat campus ni. For those yang taktahu, aku sekarang study dekat Uitm perak. Yes, tempat paling panas gila babiaq yang pernah aku rasa. Duduk sini sebulan, aku dah jadi macam rempit tamil dah. Tu baru sebulan. Kalau setahun, aku rasa kulit aku mesti jadi macam burung gagak masak hitam. So, untuk langkah berjaga jaga, aku pun pakai lah payaung dan sunblock. Tu pun kadang kadang, sebab aku kan pelupa. Semut lah suka sangat masuk mulut aku, tu yang aku termakan tu. So, jadi lah pelupa. Okay aku merepek lagi. Layan je weh, layan.

 Okay, aku tengah type type tadi, laptop aku hang lagi. So, aku rasa dia macam tak benarkan aku untuk berkarya masterpiece aku je. Nvm, next time jela. Bye bye :D Tunggu lagi sejuta tahun lah aku nak update :p
♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment