Tuesday, June 7, 2011

Well-Hello-world

Berkurun lama juga lah aku tak update blog. Bukan apa, cuma jari aku yang comel ni malas nak menaip, lagipun ada ke orang baca? Tak apa. Ni blog aku, coretan diri aku, warkah aku, wasiat aku. Hidup aku. Tempat aku express myself. So, kisah pulak orang nak baca ke tak.

Aku baru balik dari Genting. Bukan baru sangat lah, semalam punya semalam. Ada wedding cousin aku. Well, agak meriah. Seronok jumpa cousins. Lama tak jumpa diaorang, dah macam ungka dah. Hahaha gurau, aku gurau. Tapi serious, macam ungka. Hopefully diaorang takbaca lah :p Tapi dekat genting memang banyak do Ungka, beruk, babun, kemolok, dracula. K dracula dengan kemolok tu tipu. Kemolok tu apa benda pun aku tak tahu. Tapi kalau ungka, beruk or babun tu ada lah sikit macam muka orang yang tengah baca ni. Okay, aku gurau lagi. Jangan marah, nanti lagi babun muka tu. Ha ha. Ada satu hari tu, aku tengah duduk termenung dekat jendela rumh cousin aku, sekali aku nampak ada lembaga hitam tengah bergayut berpesta ria dekat pokok. Aku dah histeria dah ingat kan hantu ke apa ke, sekali rupanya Ungka. Tapi, cousin aku cakap Babun makan orang. Dia pemakan daging, so lepas ni sesiapa yang nak bermesra manja dengan babun tu, lupakan jela. Orang yang perangai macam babun, takpe boleh lagi.

Heh, actually banyak benda aku nak cerita tapi tengok lah, cerita pasal beruk mak yeh je dah nak dekat satu page dah karangan dia. Hahaha, eh eh lupa aku jumpa ramai kawan baru. They are my cousin's punya cousin. Haha faham tak, angguk je kepala. Buat buat faham. Well, dia orang ialah Ili atirah, kak yan and kak ayu. Also, kak dayah, kak Ira and I jumpa boiprengg kat sana. Nama dia Darwish. Comel gilaa nok. Too bad dia kecik lagi :( Btw, diaorang semua cool gila. Kelakar and i really had a great day with them. Hopefully dapat lah lepak lagi dengan diaorang. Rindu dekat tira. Kak yan jugak :P and kak ayu pun. Hahaha. Babai ;)





♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment