Sunday, April 10, 2011

Amin :)

Gahh, aku dah malas nak post entry apa apa sebab belog aku buruk gila. Kdiam. Aku taktahu nak buat macamana. Asal blog aku macam perempuan ha? I mean ladies sangat. Dengan tulisan terbangterbang bagai. Gahhhhhhhhhhhh! menganggu ketenteraman jiwa dan raga I. Macamana nak buang? Anyone? Anybody?  -.-

Okay, first of all, i would like to say takziah to my father's friend which is my friends too cause just lost his son and same to goes to my friend that had just lost her brother petang tadi. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Al-Fatihah *baca doa. 

When someone dies, suddenly benda ni act menginsafkan aku. Lets say if lepas ni my turn pulak ke? Kan? Buat aku terfikir, cukup ke amalan aku? Boleh ke aku jawab soalan mungkar nangkir yang sememang nya lagi susah dari soalan addmath. Boleh ke? Cukup ke sembahyang aku? Aku rasa tak -.- Banyak ke benda baik aku dah buat? Banyak pulak ke dosa yang aku dah buat? Apa destinasi aku lepas tu? Syurga ke neraka? Sempat ke aku buat benda yang aku nak buat? Tercapai ke citacita aku nak buat hospital kanak kanak? and i was wondering what will happen to my account Fb when i die? Okay joke. and when i die, i want to see how everyone acts, specially family, friends and my loves one. Are they sad? Or else. And of course, i would like to die in prayer. I wish if my whole life was recordes, i'd watch it before i'd die :) and please Allah, before I die, gimme some chance to balas balik jasa ayah dengan emak yang penat jaga and besar kan aku sampai sekarang. And thanks Allah because you give me the best mother ever and the amazing father :) I love them so much so please ya Allah, murahkan lah rezeki mereka dan panjangkan umur mereka dan tempatkan lah mereka di kalangan hambamu yang soleh ya allah :') Aminnn.



♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment