Monday, March 28, 2011

Keperempuanan

Mula mula aku nak buat kontroversi sensasi melodi dulu. Saya suka lelaki. Pelik kan? Terkejut tak? Buat lah muka terkejut sikit :O 

Mesti korang nak cakap sebelum ni aku suka perempuan ke. K, sebelum ni aku suka lelaki jugak. Sama je dulu dengan sekarang. Aku suka lelaki. Tapi ada beza, dulu dengan sekarang. Kalau dulu aku tak serious in relationship. Couple pun taktahu apa, pastu nak carik yang konon prince charming macam dalam novel, cerita korea bagai je sebab nama pun budak sekolah kan dulu. Semua nak couple perfect, Mana matang, mana fikir sangat masa depan, mana fikir buruk baik tapi sekarang,Tak. Yeay, i dah matang kot. Entah haha. 

Yeah, lelaki or perempuan hanya akan serious bila diaorang matang. Matang in decision, matang in everything. Mature tak semestinya always serious. Serious in certain case or part, yes :) Others, diaorang boleh jadi kawan and else. Faham tak? Aku tengah serious dan bermatang matangan ni. Hihi         

Handsome or cantik someone tu tak semestinya korang bahagia kan? Yang penting kan, hati weh. Haha jiwang sangat aku ni. Tapi kisah hanjing pulak aku. Hahah okay. Geli pula aku melihat diri ku ini. Hahha okay, tadi ada orang beritahu aku. Dia ada feeling towards me. And I didnt give any response, so here is my response. Im so sorry. Sorry, for now i lagi selesa kawan. Maybe sebab aku friendly sangat, orang kata aku bagi harapan dekat orang.  Sorry. 

Okay, to be honest. I've found someone : ) Dah jangan nak cerita lebih lebih sangat. Habis bocoq rahsia ceq. Babiaq jaa. Haha baibai guys ; )

♥ I love you if you comment or like ♥

7 comments:

  1. setuju seratusduuapuluhperatus :P

    ReplyDelete
  2. I don't see that you are that mature enough.

    To me when u don't like someone, just tell them not by writing this and expect them to read. When u mature, u can think whether you are being too nice to them to make them really really like you.

    ReplyDelete
  3. Hmm, i've no idea. Im pretty sure that 'he' will read my blog.

    ReplyDelete
  4. template warna pink. hahahahahaha

    ReplyDelete