Sunday, March 27, 2011

Adikku manja





Geli tak tittle entry aku? Tapi betul, aku ada seorang adik yang mahu aku mengangkatnya. Dia tersangat lah manja, gedik, superkelakar dan comel. Dia yang paksa aku buat entry pasal dia. Haha gedik tak dia? Dah lah suka menyanyah, apa benda entah menyanyah tu.


Okay, nak cerita apa eh pasal dia? Okay, nama dia Nur Hidayah rasanya. Haha nama dekat fb, Dyy Lfha. Apa benda yang Lfha, nak sebut dia pun taktahu macamana. Okay dia cool. S-U-P-E-R-C-O-O-L. Ayat dia semua banyak merepek. Blog dia pun kalau orang Penan baca baru faham. Lain semua merepek tapi totally best ;) Try laa melawati blog dia http://sayatakdabelog.blogspot.com.


Eh adik, akak promote blog ni weh. Belanja ah chokichoki dgn jeruk mangga. Haha blog dia berwarna warni kan? Best je mata ni tengok. Btw, aku memang taktahu langsung nak edit blog or what-so-ever tapi adikku manja ini yang tolong saya in everything. Thanks ye adik walaupun akak taknampak apa benda yang akak tulis disebabkan XOXO tu punya background. Kalau boleh tukar ah lagi sbb akak memang taktahu. Hahahah nak warna plain tau tau. Pastu taknak perempuan sangat blog tu. Hahah btw, background yang bintikbintik tu dah okay dah. Thanks yeaa. Kesian adik aku, akak demand lebih. Hahha okay dah. Last word before i meninggal kan keybord dan pergi menyiram, k aku tak mandi lagi. Semangat je nak tulis entry adik aku yang dah lama aku nak buat tapi malas. Hahahaha eh last word for Dyy, I Love You adik ;) Kiss sikit muah pipi kiri, muah pipi kanan. Muah lips *okay tu tipu. Hahaha kbai take care tau. Akak nak mandi ni, tapi malas. Hahahah okay dia aku wangi even tak mandi. Serious*sambil buat muka wangi. Ada ke? Hahahah kbai. And for those yang nak mengorat dia, dia kan kan ada BF. Tapi try laa kalau dia layan. Hahaha jahat aku. Bai untuk yang ke 9 kali. Last, bai.


p/s: sakit hati betul XOXOXOXOXOX memanjang. Menghalang pandangan mata aku yang comel ni nak baca. Mampos ah. Macamana nak baca ni :/ Kbai
♥ I love you if you comment or like ♥

2 comments:

  1. haha . kak mia ni .
    iloveyoumore kaka syg <3 meh-2 laga-2 pipi meh . auww~ haha ;p

    ReplyDelete
  2. I love you more sayang :') <3 Muahmuah.

    ReplyDelete