Monday, January 24, 2011

Like a G6

Headline dia sangat menarik hati kan pun? saya ini tidak menahu mengapa sejak kebekelangan ini, saya punya BM sangat menaik kan markah nya pun. Saya bukan nya David teo, eric leong punya adik atau apa yang ada mengena dengan dirinya pun. Saya cuma seorang manusia yang taktahu apa pun yang dia mencakap. Kamu semua mesti ingat ini adalah rekaan semata mata pun kan? disini saya hendak memberitahui bahawa kamu ini sangat salah ye pun. kamu semua jangan memandang kan rendah kepada diri saya kerana saya sangat memandai berbahasa melayu pun kan? jangan jealous ye kawankawan semua. Saya dahulu hadalah seorang yang tidak mengetahui bahasa melayu pun, tetapi saya membelajarinya dengan membacakan bukubuku seperti Playboy dan sang kancil dengan tenuk sotong. Pernah dengar ka itu buku? kalau tak pernah ye, jangan beli kerana buku itu sangat tidak elok punya. membeli lah buku yang saya menulis iaitu "Mari Memandai Bm bersama David Tea O ais" Haaa, itu buku jangan lupa beli okay. Saya meperek ini sangat banyak ye harini SAMPAI SAYA INI PUN TIDAK EMNGETAHUI APA YANG SAYA MENULIS KAN INI. Ehh kenapa ada huruf besar keluar ini skrin pun kan? tidak emngapa kerana tulisan besar itu membuatkan diri kita terasa seperti hot lah konon nya pun kan? ahahah apa benda aku merepek sangat ni ahahhaha. Okay lah encik david tea o ais nak pergi membaca buku nepal. haha
♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment