Monday, January 17, 2011

Jack Black

Mengantuk ohh, aku asyik tidur lambat je lately ni. Aku taktahu kenapa aku berhabitat begitu. Sakit kepalaaaaaaaaaaaaaaaaaa, urghhhhhhh. Okay bye nak tidur.
Tapi tak boleh :'(  Alaaaaaaa, aku rindu lah sekolah, rindu pagar sekolah, rindu mak cik kantin yang tidak dapat dikenalpasti jantina mereka, rindu nak gosip, rindu nak bertugas *padahal dulu time sekolah tak pernah bertugas sampai nak kena gantung jawatan, macam tu lah pengawas berkaliber hahah. Rindu nak jeritjerit tibatiba dengan kawan aku, rindu nak tengok cikgu hamiat punya dada yang tough hahaahhah. rindu nak duduk dalam satu kelas yang penghuni nya terdiri daripada pesakit mental yang suka shuffle hahahahaha. Rindu nak gelakgelak, lepastu conteng meja, rindu nak tengok orang jatuh kerusi lepastu gelak macam nak mati. esok tu aku pulak yang jatuh kerusi. tahpape, tak lawak langsung -.-'' Rindu nak cium tangan cikgu, rindu cikgu laili ajar math, rindu nak duduk tandas lama lama pastu betul tudung 88 kali -.-'' rindu nak tengok orang mencarut mengutuk dekat belakang pintu toilet sekolah dengan dinding. rindu nak bertugas dekat bilik disiplin, lepastu tengok budak nakal yang bajet gangster kampung cempedak kena rotan dengan cikgu haha. Rindu time tak siap kerja sekolah dengan cikgu redza, pastu sorangsorang muka cuak kena rotan. Rindu cikgu pian punya perut haha. diaorang kata dia tertelan bowling hahaha, Rindu perhimpunan, kena nyanyi berapa banyak lagu tah. lepas tu rindu nak pukul orang yang kacau aku ahha. Rindu peminat aku kat sekolah *ada ke? ahhaha
kat sekolah, semua kita dapat belajar. dari situ kita kenal kawan, musuh, belajar, suka orang, sayang orang, bf/gf and much moreeeeeeeeee D': Ya Allah rindu nya. andai dapat ku mengostankan kembali masa dahulu. ahhaha apa aku merepek? btw, Merry chinese new year :D
here's some pantun : Adik suka kucai, 
                               Makan tepi perigi,
                               Esok gong xi fat cai,
                               bak angpau weh? D':
Jack black tu, takde pape sebenarnya. Tapi aku suka gila cerita Twillight. dia yang berlakon kan? okay aku merepek. bye ;D

P/S: I LOVE YOU, I MISS YOU AND I DO REALLY NEED YOU :)

♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment