Sunday, January 23, 2011

First hello

Lama dah aku tak update. Sebab, bila aku nak update je aku taktahu nak tulis apa, tu pasal tajuk previous entry aku semua mengarut je. Semua dah pening nak baca hahaha. Padan lah dengan muka pun. Well, macam biasa aku taktahu nak tulis apa. Hahaha err, apa aaa? ce cite ce cite. Err haaaa, aku sekarang dah kerja. Hotak kau kerja Chow kit! Aku kerja dengan mak aku! Hahah mesti korang nak cakap aku 'bawah ketiak mak lagi kan'? siot betul lah. Tapi aku memang anak omak pun haha. Lagipun buat apa kerja dengan orang kan, nanti buat salah kena marah, lepastu gaji sikit, lepastu takboleh nak cuti sesuka hati lepastu tak boleh nak pakai baju sesuka hati lepastu sampai esok aku tulis tak habis *sebenarnya aku nak sedap kan hati aku je haha. Tak best lah kerja dekat cafe mak aku tu. Orang gatal kemain ramai. Macam takpernah nampak perempuan, serious aku cakap! Macam bibabibabibabiba *bunyi ambulans oink oink. Entah hapehape do. Dah lah bosan nak mati. Aku dah boleh mati akibat overboring weh! Kawan apa semua takdak! Semua orang kerja kerajaan je banyak. Dah lah takde yang handsome ahhaha. Takde lah, at least boleh lah mencuci kaki sikit kan tengok mereka yang handsome. Hahah macam orang tua gatal dah aku. Tapi serious, aku rasa kerja dengan kawan lagi best. Arghhh! dah lah kena wake up early. Dah macam nak pi sekolah. Aku paling benci sekali di dalam alam semesta ini adalah bangun pagi, lepastu orang yang suka cakap last minute, lepastu orang yang suka menipu, pastu tempat yang panas, bawak barang berat, mengarah arah aku! Haaa diam. tu semua aku tak suka! Biar aku buat apa aku nak, biar aku decide everything pasal hidup aku. yang lain please guide aku and show me the right way ;)
and and aku suka mengajar orang, and orang mengajar aku. Lepastu aku suka orang bimbing aku and tahu everything apa yang patut aku buat next. Haha apa aku type ni? macam dah merepek meraban je. 
Btw, i love kids. Like a G6 haha tibatiba dah byeee ;)

♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment