Sunday, December 12, 2010

MACCI

Aku selalu fail kalau nak tulis tajuk. Hahah, tu yang dok merepek takhabishabis ni. Macci tu nama lipas aku, comel kan? Hahah, dah diam. Okay boring lah actually. 7 days to go, haa pergi mana? Pergi Nepal, jumpa saudara korang. Hahah, tak lah. Pergi ke negara yang dekat je, realease tension. Hahah, padahal je. Okay UK, here i come :D Haah memang Ulu Klang je sebenarnya. Your head lah kan kalau nak pergi Ulu Klang tapi beli bag besar dengan baju sejuk, kasut Santa Claus apa bagai semua kan? Hahah, yeahh United Kingdom. Aku sambung study :p Hahah, tak lah. Tapi kalau orang tanya aku sambung study ke, aku mengiyakan je. Hahah, bangga sikit :p Okay, actually aku nak pergi melawat abang aku yang bekerja di sana. Haa, kerja apa? Pahal nak tahu? Hahah, engineer je. Yeahh, dia pandai bukan macam adik dia. Adik dia yang lain lah kecuali AKU. Aku sorang je yang ikut perangai macam dia study overseas, hahahah. Almost 7 years dia stay sana. Gilaa rindu ngoi. Memang setahun sekali je, dia balik Malaysia sebenarnya. Tapi kitorang satu family dah macam biasa sebab dari dulu memang Along tak stay kat rumah. Sampai form3 je dia stay rumah then dia study dekat MRSM Jasin Melaka, then sambung A-level dekat Kolej Mara seremban, then sambung study dekat UK, and terus melekat kerja stay sana semua. Nahh, dia memang pandai pun. Ikut adik dia, hahah. Padahal dia lahir dulu kan. Okay, terus terang aku cakap dulu aku ingat orang pandai sebab otak dia besar sikit. Betul aku ingat macam tu, sebab dia bukan nya study sangat pun macamana boleh pandai? Pelik, aku yang study macam orang gila ni pun tak dapat straight A's Hahah okay aku tipu. Aku bukan study pun, study last minute je pun :p Okay, diam. Tapi, aku selalu fikir, kalau ada otak macam Jimmy Neutron kan best. Takpun kalau ada Doraemon kan best. Okay dulu aku selalu bukak laci, kotkot lah Doraemon ada kan? Hahaha, asal aku beritahu korang ni -.-'' Gila malu aku. Hahah kejap asal aku banyak flashback cerita ni? Hahaha kenapa doraemon tak wujud weh? Kan best dia ada. Okay mira kau merepek. Tapi mesti ramai fikir macam aku kan? Hahah, memngaku lah cepat. Kenapa aku bukan Cinderella ke, Rapunzel 3D ke, hahah. Dah sumpah merepek sangat ni. Okay bye, nak kirim apaapa barang tak korang? Tapi aku jual harga malaysia lah :D Hahah, byeeeeeeeeeeeeeeee
Sebenarnya aku nak tulis pasal benda lain, tibatiba tercerita pasal abang aku, Afizal Adnan :) Time ni dia still study. Dia memang minat gilaaa dengan club bolaa Arsenal tu. Act, satu family aku suka Arsenal -.-'' Aku suka Paul :D

Nahh, sekarang dia dah kerja. Dah besar dah anak sulung cik Adnan. Dulu makcik tengok kecik je, main guli. Tibatiba kan? Haha, yeahh, dia Along yang paling kitaorang sayang :D
Ni menipu lah kalau korang tak kenal, Si gemuk yang warna biru ni Doraemon. Pastu budak yang nerd pakai cermin mata tu nobita. Alaa, korang semua dah kenal kan? Yang perempuan pakai baju pink tu AKU, hahahah comel :D Dah diam bye.
Ni, nama dia Perempuan Rambut panjang. Bukan ponti anak remaja lah. Rapunzel :)

♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment