Thursday, December 9, 2010

Last day of school




Sumpah sedih. Nampak tak aku sedih ni? Cakap lah nampak. Okay diam. Serious sedih :(
Lepas ni banyak benda dah tak sama lagi. SEKOLAH, tanya lah sesiapa. Mesti skolah lah tempat yang paling best. Dulu aku sumpah benci sekolah sebab kena bangun awal, kerja sekolah berlambak. Tapi, sekarang aku menyesal. Tak hargai waktu aku sekolah dulu. Ecehh, cara aku cakap macam dah 98765 tahun tinggal kan sekolah. Hahah, padahal last paper tadi. 9 december 2010. Aku mesti ingat sampai bilabila. Last day and hari aku kena baling tepung dengan budak classmate aku. Yang peliknya, aku sorang je yang kena. Tahpape entah, padahal Shamira, Vicky, Shelina apa semua kan ada, kenapa aku? Kenapa harini mesti harini? Hahah, dah laa daorang tu semua lelaki, larat pulak aku nak kejar. Ada pulak tepung tu kat aku. Biba betul -,- Kalau aku tahu korang dah plan, aku bawak telur itik ayam semua lah dengan tepung custard gandum tepung gomak apa semua aku bawak lah! Biar semua mati tercekik tepung. Dah laa semua tengok je tadi, ingat aku zombie. Grrrrr, geram aku. Nasib aku tak jumpa kau semua Bard, Hanis, Zariff, Idzat Madzlan termasuk ah Meor Zafron tuu sekali. Habis rambut aku, muka aku semua. Tepung tu buat badan aku gatal. BIBA BETUL. Nasib last day je. And im gonna miss that moment :( Im gonna miss all my bestfriends, Umie Nadia, Shamira Mohammad Roli, Vicky Chin, Alia suraya, Faiz hamizan,  Luqman Forte. I miss you guys damn much. You guys is the best friends in the world ever. I LOVE YOU ALL :)


P/S: Still Waiting for him :)

♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment