Tuesday, March 8, 2011

Sotong

Kenapa tittle entry aku macam tu? Er entah la. Maybe sebab dah banyak lelaki berperangai sotong kot haha. Sotong comel kan? Sebenarnya kan aku ni sotong. Serious aku tak tipu *sambil buat muka penuh kepercayaan.
Mak aku cakap dulu aku sotong, bapak aku jumpa aku dalam pokok buluh. Haha ada pulak sotong boleh hidup dalam pokok buluh. Tapi betul lah, aku mana pernah cakap betul. Okay, tadi aku nak cakap pasal lain, ni sotong pulak :/ Tu tadi aku google sotong, gambar tu yang keluar. Haha comel kan? Hot siak whoot whoot .


Okay sebenarnya aku nak mengadu. Aku bosan duduk rumah harihari macam apa entah. Ternak lemak banyakbanyak, oh tidak. Bosan weh bosan. Aku nak kerja, dah dapat dah kat KLCC berlambak dengan iqa fia semua tapi bapak aku cakap kerja shift pagi je. Boleh pulak macam tu. Mana ada kedai yang kita yang tetapkan shif sendiri. Ahhhh dah lah duit takdak, apa semua takdak. Nak shopping pun susah dah. Huk huk :(
Bukan aku taknak kerja dekat cafe mak aku, tapi tapi tapi bosan laa pulak tu muka orang sama je harihari. Pakcik tua gatal tak payah cakap lah. Dah tinggal lagi tiga jumaat pun nak mengatal anjing lagi. Masuk study pun bulan 9, sepanjang nak tunggu bulan 9 tu aku takkan nak duduk rumah je. Gila takde life aku! Boleh gila wooooh.


So, ada sesiapa nak bagi aku kerja? :B


P/S: Kenapa cerita dekat Astro semua banyak bodoh. Pulak tu siapa yang ambik pakej Mustika. Memang tak berbaloi langsunggggggggggggggg. Kbai
♥ I love you if you comment or like ♥

2 comments: