Friday, February 25, 2011

Cherry Boom Boom

Tittle kat atas tu sebab aku teringat lagu Gaga yang Nothing Else I Can Say Eh Eh Eh Eh Eh sampai esok.
First of all, aku nak wish Happy Birthday to Lea Jamal, my coolest friend ever. Hadiah aku dah bagi kan haritu yang ice blended tak sedap rasa macam kaki kambing je tu. Erk!
Lama nya lah tak update blog, rindu rasanya nak merepek. Aku dah malas ohh nak update blog sekarang, padahal sebelum ni pun malas. Sebab nanti aku nak cerita paal benda lain tercerita pasal benda lain pulak.
Okay, esok aku ada computer test. Tak habishabis dengan computer test dari haritu. Haha btw, yang haritu punya computer test aku pergi tapi takdapat menduduki ujian nya *eceh ayat. Sebab IC aku hilang, serious dah sampai sana baru perasan IC hilang. So, takdapat lah nak buat computer test tu. Buat penat je aku bersengkang mata membaca buku tahu tak. Aku ingat dah malas je nak ambik lesen, tapi mak aku bising suruh ambik jugak. Haihh, dapat je lesen ni aku nak bawak kereta Ferrari lah. Hahaha diam lah :|
 So, wish me luck guys.

 Tengok, sebenarnya aku nak cerita pasal benda lain, ni apa cerita pasal lesen kejadah ni. Haaa, aku nak cerita pasal apa eh tadi? Aku pun dah lupa. Okay lah, aku nak tengok cerita ustaz coklat. Hahah kenapa coklat? K bai :)
♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment