Monday, January 10, 2011

WHAT'VE I DONE

okay, korang semua bukan bebal english sangat kan? still boleh baca aite? kalau tak faham jugak, sila ke google translate. err, aku tak sure nak type bout this entry or not. maybe ianya boleh menyebabkan kesakitan hati di lubuk hati semua orang yang membacanya dan menerasa dan boleh menyebabkan hati dan pulmonary altery menjadi sangat tersumbat disebabkan oleh kegedikan mata membacanya *power kan BM aku :)
okay diam. Aku nak cakap, so korang dengar. okay, ehemmm aku wakil mohormohor besar diraja daerah sungkai,kedah dan beranang haha serious lah mira. bodoh lah kau ni -.- okay, aku nak mintak maaf kat sesiapa yang aku tersakit kan hati. okay, this entry memang untuk lelaki di luar sana yang tanpa saya sedari telah menyakitkan hati mereka. guys, im so sorry if saya terbagi awak harapan or else yang membuat awak menyukai saya lalu menunggu saya dan meluahkan isi hati dengan penuh perasaan. mesti awak ingat saya tak menghargai nya kan? nope, i do appriciate every single luahan hati sebab bukan senang nak buat orang serious, sayang kita, care bout kita and sanggup menangis sebab kita. thats why aku cakap, aku jaga hati ramai orang and to be honest tak ready. aku tengok semua lelaki pun bukan nya boleh dipercayai kan? easy come, easy go jugak -.-
so, aku just nak beritahu, please lah setia dengan gf korang and if korang dah suka one girl or sesiapa lah even gay ke apa ke, go on. confess your feeling. buang lah ego korang jauhjauh, ego tu tak kemana pun. takboleh bawak mati pun lah weh and tak hebat pun -.- haih, act aku nasihat kan ni untuk diri aku jugak ahha. so, err aku ada lah tersuka mamat ni, tapi dia macam errrr, entah -.- kau suka aku ke tak sebenarnya weh? aku tengok kau macam banyak mainmain je -,- tak matang je perangai, bajet kau budak lah weh? ahahah okay diam.



Once again, im sorry guys D': yeah, aku memang treat orang macam tu, sooryy :(
♥ I love you if you comment or like ♥

No comments:

Post a Comment